Dagens ridtur

Hej allihopa :D 
Hela helgen har det nu regnat :( så tråååååkigt ! 
men har iaf ridit, och igår så red jag charlie rundan, gården för alla, och grebban :D tog typ 1,5 timmar, inte så trevligt väder men hästen behöver ju ordentlig motion ändå så det är bara att ge sig ut ;D
På uteritter håller jag alltid i billy i vädligt samlad galopp, ibland i form :) men oftast bara väldigt kontrolerat, men ändå snabbt :) men igår så lät jag honom sträcka ut på ett ställe, och bara stog upp och drev :) han blev jätte glad och bara satte världens fart, haha :)
gick jätte bra :D 
Idag så red jag charlie rundan igen, fast åt andra hållet :) gick lika bra, red lite intervaller med :) travade nästan hela vägen och galopperade:) (förutom framskrittningen och avskrittningen såklart!!) 
sen hade någon lagt ut några hinder på banvallen så dem hoppade jag , typ 40 cm:) gick sådär, billy bara rusade mot hinderna :-/ men var duktig ändå! :D 
snart kommer en hiss och diss , kanske imorgon, men bara om ni komenterar mer för ni suger!!! :s
 Billy & Jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0