Hoppning & Avramling

Hej allihopa!
Ja, rubriken säger allt, jag hoppade idag!
det gick superduperbra!
hoppade kanske 70 bara:)
Tränade på att trycka av honom framför hindrerna :)
men sen  så skulle jag skritta ut , en lite runda..
och när jag skrittar där utan stigbyglar brevid en ko hage så reser sig en ko upp! 
och billy blir skiträdd och bara tvärvänder / hoppar runt!
och jag flyger som en vante och landar på mitt onda knä ( som jag slog i när jag ramlade av för 5 veckor sen, vi fick åka till docktorn o fick ta det lungt ett tag nu. fick sluta äta medecin för ett tag sen )
och vet ni vad?! 
jag landade rätt i hundbajs!
USH!
Och jag ligger kvar o gråter då står alla korna och glor på mig :(
sen ringde jag efter hjälp och vicki ( min kompis ) kom och satte sig brevid mig och då satte hon sig också i hundbajs! xD hahaha.
har lite ont i knäet fortfarande, hoppas det inte blir värre imorgon:S
Gammal bild:)

Kommentarer
Postat av: therese

haha jag höll på att göra samma sak en gång^^ men jag hängde runt hennes hals^^ och kravlade mig upp när hon travade iväg ;) lite lä'skigt^^ fast jag gjorde så efter ett hinder ;)

2010-10-05 @ 21:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0